.öm.

Med ömma fötter sätter jag mig nu ner i soffan. Det behöver fortfarande städas, men nu har jag iallafall plockat det värsta....
Så öm i fötterna efter att ha stått precis hela dan, och inte har jag några bra skor att jobba i heller.

Behöver ny aniktstvätt och så.... dyrt och jobbigt att köpa. Make up store är min nya favoritbutik, de har såå bra grejer... tyvärr ganska dyrt, fast samtidigt drygt.... Har inte testat deras rengöringsprodukter, men skulle vilja.
Köpte en necessär där idag, min gamla var för liten och sminket började bli utspritt i halva badrummet....bara jobbigt!


Kommentarer
Postat av: carro

Jo, det är riktigt härligt att vara ute i skärgården nu. Men vad sägs om en Pay-kväll under sommaren? Låter väl inte helt fel, eller? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback