.ösregn.

Idag gjorde jag det igen, jag cyklade till jobbet. Inte lika ont i rumpan idag..men, när jag skulle cykla hem så öppnade sig himlen och det spöregnade hela vägen hem i stort sett. värst var det på östermalm där jag knappt kom frammåt eller såg nått på grund av allt regn, sedan fortsatte det att regna ganska rejält men jag tog mig hem iallafall. Kläderna smet åt runt kroppen och jag var dyngsur hela jag, inte en enda torr fläck. Frös ganska mycket när jag kom hem. Hoppade genast in i duschen för att få upp värmen, men det hjälpte föga. Jag är fortfarande frusen. Jag borde ha badat istället, men hade inte tid att vänta på att fylla upp karet....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är som cyklar! När man väl kommit över den värsta värken i rumpan och när man tränat upp kondisen lite så är det faktiskt riktigt mysigt att cykla på sommaren, även om himlen öppnar sig ibland. :) Har du skaffat ett sånt där geleöverdrag till sadeln? De är asbra!

Postat av: Sandra

Hehe ja Skanstullsbron är inte att leka mé..

2008-07-15 @ 11:38:39
URL: http://sandrakocmut.blogg.se/
Postat av: Erika

Tyckte det lät som om du redan badat..? :D

2008-07-15 @ 18:21:30
URL: http://www.angelfire.com/fm/jag/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback