.phew.

Nu har jag skurat badrummet, plockat och städat, dammsugit och torkat golv.
Nu väntar jag på att golven ska torka så att jag kan hoppa in i duschen och sedan gå bort till R på hennes jobb och låna en stege så att jag kan hänga upp lite fler gardiner i hallen. Jag har köpt två till så att jag ska kunna hänga dem dubbelt. Vi får se hur det går.
Börjar bli hungrig också. Det fanns inte så mycket att äta till frukost idag. N hade glömt smöret framme på bänken inatt så det fanns typ inget att äta.... och finns fortfarande inte.... Vi ska iallafall åka och handla ikväll... men jag tror nog att jag ska kunna fixa ihop en liten lunch. Det ska jag nog göra innan jag går och lånar stegen tror jag. Så att jag kan lämna tillbaka den så snabbt som möjligt sen när jag väl fått upp gardinerna.

Lyssnar just nu på min absoluta favoritlåt just nu. Curly Sue med Takida. Så sjukt grymt bra. Jag ryser när jag hör hans röst. Grymt bra och än har jag inte tröttnat på den.... =)



Kommentarer
Postat av: M

Jag gillar också den låten.........

2008-07-10 @ 11:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback