.seg.

Jag känner mig ganska seg nu ikväll kan jag säga. Jag har fått otroligt mycket gjort på dagen idag så nu är jag helt slut...
Det blev ingen tur upp på vinden, det får bli en annan dag. Helst en dag med tråkigt väder....
Imorgon ska jag jobba igen och om det inte spöregnar ska jag ge mig på ett nytt försök att cykla till jobbet.... Sist tog jag mig inte ens upp ur källaren. Vi får väl se hur det går den här gången.
Eftersom det är busstrejk i en stor del av stockholm så vore det bra om det gick att cykla imorgon. Framförallt är det bussarna i innerstan och söderort som inte går... Precis mina områden lixom. *suck*

Köpte nytt te idag när vi var och handlade. Vi får se vad det smakar, jag är lite sugen just nu men ska nog vänta lite med teet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback