.skitdag.

Vilken jävla skitdag....redan! Det börjar med att jag bestämmer mig för att cykla till jobbet. Gör mig klar och allt och tar mig ner i källaren för att hämta cykeln... Jo men visst... då har det blivit nått knas när vi pumpat den att typ halva däcket hamnat utanför där det ska vara och bara tar emot bromsarna... Hade varken tid eller ork att ta tag i det själv..... *suck* Bara att låsa fanskapet och gå upp igen...

När jag då fick en del tid över tänkte jag att då kan jag dra på överlacket på naglarna så att den nya coola lacket sitter bra... men som vanligt lyckas jag att förstöra ett finger.... Hur lyckas man?? Blir så jävla matt... Färgen var jämn och perfektmen råkade pricka in långfingret i mina jeans, så nu sitter färgen på dem istället. *Suck*

Undrar hur den här dagen på jobbet blir???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback