.sliten.

Jag känner mig sliten efter många dagars hårt arbete. Imorgon är jag ledig. vi får se vad jag hittar på då. Är det dåligt väder, som det ser ut att bli kan det kanske bli en sväng upp på vinden och rensa där uppe.... men vi får se, jag vill inte lova för mycket.
Imorse hade jag tänkt cykla till jobbet, men min hjälm var trasig, det var några saker som släppt, och jag varken vågar eller vill cykla utan hjälm så jag fick offra några klipp på min bussremsa. N skulle kolla på jobbet om de inte hade några cykelhjälmar i shopen....
Ikväll är jag ensam hemma då sambon är ute och dricker öl med några av sina vänner. Jag är nog inget vidare sällskap just nu iallafall. Så trött och sliten som jag känner mig.... Men nu är det nog dags att borsta tänderna och hoppa i säng.
Har inte druckit nått te ikväll, blir inte av på samma sätt när han inte är hemma.

För övrigt tror jag att vi måste köpa en ny dvd-spelare, då det fortfarande står loading på vår...*suck*

Satt en dag och tänkte på hitta nemo, så sjukt bra film... Länge sen jag såg den nu, men mee like!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback