.välkommen hem.

Jag önskar mig själv välkommen hem efter en helt underbar helg i Göteborg! Det har varit sol och bad, trevligt sällskap och god mat. Allt man kan önska sig.

Åkte med X2000 tåget hem och det var otroligt smidigt faktiskt. Nu är jag hemma själv och imorgon är det åter till en av de norra förorterna till mitt gamla jobb och jag är inte ett dyft sugen på det efter den här fantastiska helgen.
Prinsen vet jag inte när han kommer hem.... när han tröttnat antar jag... om några dagar sådär...
Han har köpt en gps idag fick jag ett sms om... Gudars vad skönt kände jag. Vi har inte ens haft en kartbok förut utan printat ut kartor från nätet när vi trott att vi behövt dem.

Nu ska jag slappa en stund i soffan innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback