.4 år.

Idag firar jag och N fyra år tillsammans. Fyra fantastiska år, och jag hoppas det blir många många fler!
Detta har vi firat med, hör och häpna, blodpudding och bacon i soffan framför det allra första vänneravsnittet. *ler*
N har planerat nått, nån middag eller så som jag inte riktigt vet, men eftersom det är mitt i veckan och det är midsommar till helgen har vi sagt att vi skjuter på det lite. Jag fick en bukett blommor av min älskade idag, och han fick ett par nya ursnygga kalsonger.

Sen har han hämtat min klänning hos sömmerskan och den sitter nu som en smäck.
Provade den andra klänningen också, och den är med ljuvlig... Vilken ska man välja till när? Vi får se... det får tiden utvisa!
Nu ska jag och äksklingen ändå lyxa till vår middag lite med glass till efterrätt.



Skorna jag köpte häromdagen är tydligen inte alls fina utan tantiga, men jag tror jag behåller dem ändå... I kind of like  them.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott på er fyraårsdag!! :)



Ps, jag tycker du gör rätt i att behålla skorna.. killar vet inte alltid bäst. :)

Postat av: Erika

Hahaha...skorna kan väl vara tantigt snygga eller nåt? ;)

Grattis!!

2008-06-18 @ 17:33:16
URL: http://www.angelfire.com/fm/jag/blog
Postat av: cecilia

Grattis!! :D

2008-06-23 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback