.avresa.

Då sticker jag till jobbet nu och efter det bär det av med tåg till världens bästa land.
Pratade med farmor igår och hon sabbade min packning och min vision när hon sa att jag måste vara klädd ordentligt eftersom det förmodligen kommer vara väldigt mycket mygg och knott under bröllopsmiddagen som ska vara på hembygdsgården. Då skulle jag ha haft vita tights till min klänning, men det har jag bara svarta tyvärr... Inte snyggt men får nog gå. Jag har iallafall packat ner Mygga.
Ha det bra mina vänner! Vi ses!


Kommentarer
Postat av: carro

Du får ha det så härligt i Dalarna. Hur länge blir du borta? Kram kram

Postat av: Sandra

Haha vad rolig du är, med sminket. :)

Ha det så härligt i 'världens bästa land'! Kram kram

2008-06-27 @ 18:02:16
URL: http://sandrakocmut.blogg.se/
Postat av: Marie

Ha de så himla bra nu!!!

Krma kram

2008-06-27 @ 22:19:39
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: cecilia

:) Se det på den ljusa sidan... myggor drar sig tll ljusa färger så med svarta tights blir det en större chans att de inte blir lika många myggor på benen iaf,. :D Ha så trevligt! Kram

2008-06-29 @ 15:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback