.dagen D.

Så var den stora dagen över. Tentan som jag bävade så för tror jag gick ganska bra. Det kändes iallafall bra när jag satt där och skrev. Mellan 09 och 13 befann jag mig i aulan, och tänkte så det nästan knakade... Haha, nej men i ärlighetens namn så kände jag mig glad när jag gick därifrån och nöjd med min insats, så det borde räcka till ett godkänd.


Efter tentan drog jag och
M in till Kungsan där vi käkade lite mat och drack cider... Sen slank nog en glass ner också... Det får man när man precis har fått sommarlov och skrivit en lång tenta.

Imorgon blir det att jobba. Mitt gamla jobb saknade två pers imorgon så där kommer jag som räddaren i nöden. Ska bli kul att träffa ungarna igen! Jag saknar dem...

Ikväll tänker jag bara njuta av mitt sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback