.dagsläget.

Igår vad jag och N på inflyttningsfest. Vi hade tillsammans med några andra par lagt ihop pengar till present så de fick som ett helt set med trädgårdsprylar av oss. Gräsklippare, krattor, gräsfrön, andra frön, handskar, pool, mm mm. Det var kul. festen var trevlig och det bjuds på både skumpa, vin, öl och hamburgare. Urmycket barn var det där också. det vimlade av dem, trodde nästan ett tag att det bara var vi som inte hade med oss några, men det var faktiskt några till som var barnlösa på denna festen. Träffade lilla L också som blev född i början på april. Ursöt, vad annars??!! Han fick sitta hos mig en stund och vi snackade lite men sen somnade han och där fick han ligga ett tag då. Så mysigt!!  Nu får vi bara hoppas att vi kan träffa dem snart igen.


Idag hade jag tänkt gå ut och sola, men det är så molningt idag så jag struntar i det. Skulle behöva städa här hemma.... men hur kul är det?? Men jag antar att det får bli projektet för dagen, efter att jag ätit nått... Hungrig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback