.ensam hemma.

Kanske ska jag börja med att berätta om gårdagen??
Jag skulle ju till Kungsan för att möta upp L med kompisar för att känna på fotbollsstämningen. Ringer henne när jag kliver av tuben och hon säger att jag ska gå längre in i Kungsan och ringa då så ska vi försöka hitta varandra i vimlet. Sure thing! För det första så kommer jag inte ens in i Kungsan för att det var fullt och de inte släppte in fler. Comviq fetstrejkade så det gick inte att ringa eller smsa. Så där stod jag, mitt i fotbollsvimmlet, totalt ointresserad av fotboll och enbart där för att träffa min kompis.... Vad göra? Sitta ner å gråta typ....
Efter drygt 45 minuter valde jag att åka hem, väl på tåget fick vi tag på varandra och jag hoppade av tåget vid slussen och så möttes vi upp på väg till skeppsbron. En timme efter utsatt tid hittade vi varandra, och jag kom till pausen i matchen. Väl där var det kul, men innan så var jag nästan på väg att gråta.....

Ikväll är jag ensam hemma. N är på invigning av LFs butik vid stureplan. Han blir nog inte jättesen, men middagen får jag nog äta ensam. Är sjukt sugen på potatismos av någon anledning....


Kommentarer
Postat av: carro

Blev det någon potatismos då? :D

Postat av: cecilia

Va? Haha... Fasen vilket sammanträffande! Jag hade nåt program på i bakgrunden hemma idag och när jag tittade upp var det nån som åt potatismos och ketchup så jag blev fetsugen på just det!!! Nu vet jag ju att jag inte tycker det är så gott med ketchup på, men det är vad jag är sugen på så jag får fixa det imorn.. fick du nån? Tur du hittade din vän förresten.. tråkigt när man kommer bort sådär! Vad N verkar vara borta mycket... Är det sånt man vänjer sig vid?

2008-06-11 @ 22:02:45
Postat av: Sandra

Usch och fy för såna misslyckade träffar! Tur att ni hittade varandra till slut..



Du får nästan blogga om potatismoset, flera som undrar. :)

2008-06-12 @ 00:53:13
URL: http://sandrakocmut.blogg.se/
Postat av: kl

Ja fy hur de kan bli när de är mycket folk i farten,men som tur var så hittade ni varandra till slut..Är de skönt med studentuppehåll?Ja nog är de gått med mos kram kram kicki

2008-06-12 @ 12:46:41
URL: http://livetstillfalligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback