.grilla.

Ikväll ska jag och N grilla. Fläskfilén ligger i en rödvinsmarinad och gottar till sig. Vädret är ju underbart så det blir kanon att grilla ikväll. Vi grillade igår också, men då blev det hamburgare. Idag har vi varit och köpt ett nytt cykellås till min cykel och en pump och lite sånt. Men våra cyklar sitter i dagsläget i samma lås som vi inte har nån nyckel till, så vi måste få upp det också på nått sätt. Min tanke är att jag ska börja cykla till jobbet ( i fältöversten, inte djursholm). Jag hittar dock inte så bra i stan så vi får väl se hur det går... Haha. Jag skulle verkligen behöva en ny cykelhjälm också då den jag har är knallgul med Länsförsäkringar som text på. Inte alls snygg!





Kommentarer
Postat av: Erika

Haha...då syns du ju i trafiken iaf ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback