.hata hata hata.

Jag hatar hatar hatar när saker inte funkar, eller när det inte finns vettiga förklaringar. Tro mig, jag älskar min nya telefon, men själva instruktionsboken är under ALL kritik!! Där står inte ens hälften av vad man behöver veta, och hur man ordnar en simpel liten spellista går inte för sitt liv att läsa nånstans.... och dataprogrammet fungerar säkert alldeles utmärkt, men det finns inga instruktioner för den heller. Gissa om jag är på dåligt humör nu. I två månaders tid har jag försökt få in den där jävla ljudboken i min telefon så jag kan lyssna på den, för jag tror den är bra.... men än har jag inte lyckats... Hur svårt kan det vara?? Jag såg verkligen fram emot att lyssna på boken imorgon, men nu känns det som att jag borde skita i det helt då den av någon anledning blev helt raderad från telefonen och jag nu måste börja om från början....
Jag var trött, men nu är jag så förbannad att jag förmodligen inte kommer somna före 03. *suck*

Kommentarer
Postat av: KL

Ja fy fan för teknikens under,de är bra så länge de fungerar men när de krånglar så blir man galen.Hoppas att du kunde somna före tre kram kram kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback