.klänningsjakten, sista delen.

Kära bloggläsare!
Ni har under lång tid följt min klänningsjakt, och vissa av er har nu koll på läget, men jag tänker nu ge er den sista uppdateringen....med bilder.

Jag har under en tid väntat på klänningen jag beställt, den har kommit och är nu hos sömmerskan för att tas in lite i axlarna. Ska hämtas nästa vecka. Den har ni sett bild på förr, men jag lägger in en igen.


Den andra klänningen hittade jag på Cayenne i skanstull, som är lite av en favoritbutik. Det är en klänning av märket Object, som jag inte riktigt har koll på... Jag tror att det är ett ganska litet märke, iallafall än så länge, men jag är inte säker. Den klänningen går också i rött och jag tycker den är supersöt. Jag tycker i och för sig att underkjolen som är helt röd syns mer i verkligheten. Det är ganska mycket kjol, och den är tung på galgen vill jag lova... och så tycker jag att den är mer röd än rosa som den är på bilden..... men se, vad fantastisk den är!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Båda är verkligen jättefina!! Härligt att du nu äntligen hittat ngt och snarare kommer ha svårigheter att välja vilken av dem du ska ha. :) Men det var väl två bröllop i sommar, så då kan du kanske ha en på varje? :)

Postat av: carro

Tjusiga!! :)

2008-06-15 @ 10:38:21
URL: http://carroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback