.kommentarer.

När man till och med får kommentarer om att man borde uppdatera sin blogg.... då är det illa... eller?? *glimten i ögat*

Här kommer iallafall en liten uppdatering om vad som hänt sen sist.
Just nu sitter jag och dricker te i min härliga soffa. Det bästa av världar kan man säga. Jag är ganska öm i fötterna efter att ha jobbat hela dagen på Hemtex, utan att ha ett par riktigt bra skor. Kanske man ska ta sig ett litet fotbad? Lite jobbigt att fixa i ordning bara, och egentligen har jag inget bra att ha fotbad i. Jag brukar ta min skurhink, men den är lite trång.... =)
Jag borde verkligen köpa mig ett par schyssta inneskor... de jag har var superbilliga på skopunkten, och är egentligen inte sköna nånstans.... Framförallt hälarna tar stryk känner jag.
Igår var inte en så bra dag. Jag har sedan ett par veckor kännt av mina magproblem mer än vanligt, men igår var det riktigt illa. Kanske borde jag börja äta lite av medicinen igen? Jag tror att jag har drygt en burk kvar, som inte är för gammal.... Jag tror faktiskt att det kan vara idé att ta den ett tag nu....

Näe, nu ska jag njuta av mitt älskade te. Ikväll är det rabarber/grädde.... Mums...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe förlåt, det var inte meningen att pika dig. Saknade dina inlägg bara. :)



Usch vad jobbigt med magproblem!! :( Hoppas de går över snart.. och du, unna dig ett par ordentliga arbetsskor och kanske ett par stödstrumpor?



Kramis

Postat av: Anonym

Flötterna är viktiga man ska kunna stå på dem hela livet, så satsa på ett par bra skor.kram

2008-06-13 @ 08:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback