.midsommar.

Då var man hemma igen efter midsommarfirande i Mariestad.
Det har varit en lång, skön och trevlig helg som jag redan saknar. Vädret var dock inte särskilt trevligt med hård vind och en del regn....*suck*. Kände av en del trötthet under helgen, både jag och N så det var lugnt på festar fronten. I år bangade jag till och med dopp i Vänern efter bastun frammåt nattkvisten.

Det var jättekul att träffa A och M igen också. SIst vi träffade dem fick vi veta att de skulle ha barn och nu syntes det verkligen. Så spännande! Vi fick återigen se bilder på lägenheten de köpt och jag är super nyfiken på den med, den ser såå fin ut!!

Nu ska jag bara slappa och kanske packa upp en del. Det blir en ganska stressig vecka.... På fredag bär det av till världens bästa land!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att ni haft det bra.. :) Vilket är världens bästa land? :)

Postat av: carro

Härligt att höra att ni har haft det bra. :) Jag är precis som Sandra nyfiken, vilket är världens bästa land? Hihi. Kram

2008-06-22 @ 20:38:28
URL: http://carroooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tur för dig att jag inte är hemma när du kommer till världens bästa land.

2008-06-23 @ 13:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback