.nyfrissad.

Idag har jag varit hos frissan och fixat till håret lite. Ny färg och klippning. Nu är det kort. Det känns skönt. Ovant, men jag är supernöjd... än iallafall... vi får väl se hur nöjd jag är efter att ha tvättat håret och ska fixa till det själv...

Vi har tvättstugan ikväll också. Det är typ det tråkigaste jag vet, men det måste ju göras. Imorgon ska jag försöka hinna gå igenom vad jag ska ha med mig och börja packa lite lätt.

Idag fick jag världens black-out också... skitläskigt! Skulle ta ut pengar så att jag kan betala hos frissan (som inte tar kort) och slog först fel kod... slog nämnligen min gamla gamla gamla kod... aja, tänkte jag och försökte på nytt men slog fel kod... två gånger fel alltså... och jag kunde för mitt liv inte komma på vad jag har för kod! Tur att N jobbar på kungsgatan nu, så jag traskade dit och han fick hjälpa mig att beställa kod. Tänk om jag provat en gång till, då hade bankomaten ätit upp mitt kort... Det hade varit jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du var superfiiiin i håret gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback