.panik.

Här håller jag på och packar som bäst, men har nu slagits av en lätt panik. Var är mitt smink??
Det är spårlöst borta. Jag har letat överallt!! Till och med två vändor i bilen. Ingenstans finns min lilla svarta att finna...*Suck*
Jag har redan ringt till svärmor, men där fanns inget. Det enda jag kan tänka mig är att det ligger kvar i sommarstugan där vi sov på midsommar.... Jag har inte orkat sminka mig denna veckan när jag måste gå upp så tidigt.....
Har jag tur ligger den där, den lilla svarta. Har jag ännu mer tur är E där nu över helgen och jobbar här på måndag, för då kan N ta med sig den när han kommer på tisdag.... men så bra är det säkert inte.
Jag som hade en del nytt smink och nya bra grejer. *Suck* 


Varför händer sånt här alltid mig??

Uppdatering:
Naturligtvis har jag maximal otur och ingen är i sommarstugan nu i helgen, utan kvar i stockholm. Med andra ord får jag inte ens veta om det finns där.... och jag som ska på bröllop.... jag hade fixat ny ögonskugga enbart för det å allt... Så typiskt! Jag är inte på världens bästa humör nu direkt...

Uppdatering 2:
Jag har hittat det! Under resväskan. Jag som till och med packat om väskan två gånger. Nu har jag hittat det iallafall så allt är frid och fröjd igen och humöret börjar bli bättre igen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackare!! Låter som en skräck upplevelse!!! Hoppas du hittar det! Ha en bra semester! Själv jobbar man 2.5 veckor till!!! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback