.Pernilla & Björn.

Då var man hemma igen, och om sanningen ska fram så är det bäst hemma. =)

Idag gifter sig P med sin älskade B och jag önskar dem en underbar dag, även om det spöregnade i Norrtälje när jag åkte därifrån idag.... Regn på bröllopsdagen ska tydligen betyda ett lyckligt äktenskap så det hoppas jag på.

När jag kom hem idag hade N lagat lite mat, makaroner och köttbullar. Det var uppskattat. Nu ska jag bara njuta av att vara ledig i helgen. Han ska åka in till stan och kolla på fotboll, men jag tror jag skippar det idag. Vädret är ju som sagt sådär.
Kanske jag till och med lyxar till det ikväll med ett glas vin... vi får se...

Kommentarer
Postat av: KL

ja mys riktigt nu i kväll de behöver du verkligen..kram kram.Kicki

Borta bra men hemma bäst

Postat av: Sandra

Synd att det spöregnade, hoppas det klarnade upp lagom till vigseln! Men som du säger, regn betyder lycka. :)



Nu ska jag se vidare på matchen! Lyxa till det med ett glas vin du!



kram

2008-06-14 @ 19:01:08
URL: http://sandrakocmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback