.pluggmaraton del 2.

Idag gick jag upp tidigt (07.00) för att komma igång med pluggandet, och det har gått över förväntan! Först satt jag hemma och pluggade, men vid 09 snåret gick jag ut till parken och slog mig ner i gräset. Har varit där sedan dess. Nu var jag tvungen att gå hem då blåsan kändes full och jag börjar bli hungrig. Dags att fixa lite lunch. Men efter lunchen kanske jag går tillbaka. Vi får se, det är ju inte världens mysigaste ställe att vara på, men enda stället nära där jag kan hitta sol före kl 15.

Idag har jag inte så mycket på schemat mer än plugg, mer än att jag ska på fotvård vid 15. Ska bli skönt att få lite fixade fötter inför sommaren!

Sen behöver jag handla också, annars har vi ingen frukost imorgon... det fanns knappt nån idag.
Sen blir det nog mer plugg, men jag börjar faktiskt tro att jag kan det här nu.... lite kaxigt sagt, och jag hoppas verkligen att det är så, och inte bara att jag kan det utan att jag kan använda det. Det är det som är viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback