.pluggmaraton.

Imorgonbittit börjar mitt pluggmaraton. På onsdag är tentan.
Jag är nervös! Skinner, Piaget och Vygotsky. Kan jag verkligen deras teorier om lärande??? Kan jag det tillräckligt bra??
Hur kan vissa vara så lugna inför tentan?? Varför kan inte jag få vara det??
Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag klarar det!!


Nu ska jag gå och sussa, så att jag orkar med allt plugg imorgon! är det fint väder kanske jag tar med mig böckerna till parken och sätter mig där i solen och pluggar... Det kan ju vara trevligt kanske....

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet inte varför man är så lugn, kanske blir mitt eget fall men men... Hahah. Jag tror att lektionen med Herr Hultman gjorde allt, hihi..

Ha en bra dag i solen, nu sk jag kila. kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback