.rimbo.

Jag har nyss varit ute och sprungit... Det var skönt, men det gick lite trögt idag.... Krampade i högra vaden titt som tätt.

Ringde och sa till pappa att han ska bryta ett ben också, för jag kan ju inte säga Lycka till. Han ska cykla vätternrundan idag nämnligen.

Jag ska strax åka till min kusin, eller han kommer och hämtar upp mig men så följer jag med till Rimbo och kommer hem först imorgon. Det är så långt bort. Tyvärr tror jag dock att N har tagit med sig bussremsan till jobbet. Mitt busskort går  ut idag..... typiskt. Nu måste jag packa.... Vi ses imorrn!


Kommentarer
Postat av: emily

fy tusan va skönt. jag klarade tentan. hur gick det för dig?

Postat av: Sandra

Ha det härligt i Rimbo gumman!

2008-06-14 @ 01:00:31
URL: http://sandrakocmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback