.skönt.

Åh en sån underbar dag. Åkte till gamla jobbet imorse och har varit där idag. Jättekul att träffa barnen igen.
När jag kom hem grillade jag och darlingen. Hamburgare var han sugen på idag och hade varit och handlat. Min klänning har kommit också och den är såå fin!!! Men så klart inte perfekt.... men jag behåller den nog ändå. Den behöver sys in lite i axlarna, men det ska jag väll kunna hitta nån som vill göra för en slant??
Nu har jag två fina klänningar inför sommarens bröllop. Jag hade bara tänkt köpa en, men nu blev det två. Det kommer nog fler tillfällen att använda dem känner jag på mig.




Nu har jag nyss kommit ut ur duschen, jag satt länge idag och det var sååå skönt!! Jag är lite filmsugen, men darling är lite febrig så jag vet inte om han orkar. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att du har två klänningar nu! :)



Nepp var aldrig inne på skeppet.. imorgon kan du gå ombord mellan 9-15, men det var rena rånet! 100 spänn för att gå ombord!!! Så vi skippade det..

Postat av: Erika

Med tanke på hur mycket arbete du lagt ner på de där klänningarna så borde du ju nästan hittat tre...hihihi...

2008-06-14 @ 17:14:05
URL: http://www.angelfire.com/fm/jag/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback