.superwoman.

Idag känner jag mig som superwoman, eller som att jag borde vara superwoman.
Först till jobbet, där ska jag inte bara vara med barnen utan helst vara trädgårdsmästare också.
Sen när jag åker hem är det helstopp i trafiken så jag får snällt knata hem från gullmarsplan, vilket inte var min plan. Hem och sortera tvätt, ner med ett par och stoppa in i maskinen. Packa in mig själv och handväskan i bilen, åka och handla....komma hem och fortsätta med tvätten, packa upp maten, laga mat.... Nej, laga mat, det orkar jag inte idag.. Här bli mackor till middag idag....
Sen ska man ju helst hinna dammsuga och träna också.... Vi får allt se hur det blir med den saken.... Än är jag nog ingen superwoman....

Kommentarer
Postat av: carro

Men det var ju nästan en superwoman, man kan inte hinna allt jämnt :)

Postat av: Sandra

Duktigt att hinna allt det där ändå! :) Men en prommis är väl aldrig fel. :P Kramis

2008-06-16 @ 21:16:44
URL: http://sandrakocmut.blogg.se/
Postat av: KL

Ja livet är kämpigt i bland,de är alltid något som ska göras,ja de blir nog skönt för dig att jobba i sommar och få vila från plugget,men försök nu när du jobbar att försöka kopla av när du kommer från jobbet....kram kram kicki

2008-06-17 @ 13:42:17
URL: http://livetstillfalligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback