.tvättråd.

Så att vi alla är överens vill jag bara säga, tvättråden är bra att följa.
Jag tog för givet att man läste dem när man stötte på ett nytt plagg i tvätthögen. Det var ganska naivt av mig att tro det. Jag har precis stått och försökt dra ut mitt nya linne, som jag handlade förra veckan och har använt en gång, för att det krympt i tvätten och nu förmodligen är för litet. Så jävla besviken blir jag. Det kostade inte en förmögenhet, men det spelar ingen roll... Jag har ändå inte råd att köpa kläder som jag sen får slänga eller ge bort efter första tvätten för att man varit slarvig. Just nu är jag lite besviken.... Jag blötte upp linnet och drog lite extra i det, men förmodligen är det kört ändå... *suck*
Så till alla er där ute.... Läs tvättråden!!


Kommentarer
Postat av: ulrika

gaah, vad irriterande. jag tryckte finfina örngott till mej och f till en allahjärtans dag. mitt rosa tvättade han med mörktvätten, snacka om inte ljusrosa efter det. tvättade snabbt om det, så nu är det rosa men tyvärr inte lika fint som förr :-(

Postat av: ulrika

gaah, vad irriterande. jag tryckte finfina örngott till mej och f till en allahjärtans dag. mitt rosa tvättade han med mörktvätten, snacka om inte ljusrosa efter det. tvättade snabbt om det, så nu är det rosa men tyvärr inte lika fint som förr :-(

2008-06-10 @ 09:45:37
URL: http://rrika.wordpress.com
Postat av: cecilia

Vad trist när det blir sådär! Jag har börjat introdueras till att jobba i frukosten på hotellet här. Stört-trivs! Ska testa på att jobba i kassan på hemköp imorgon kväll också.. vi får väl se om jag klarar det, eller om jag är för seg och otrevlig. haha

2008-06-10 @ 22:17:31
Postat av: kl

Ja jävla krångel för dig,inge kul när de krymper..Mina kläder de krymper i garderoben,vet då fan vad jag har för garderob hahahha kram hoppas du fick ordning på de kram kram kicki

2008-06-10 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback