.bikini.

Idag har jag varit på basgruppsdag. Tii hösten ska vi få ännu en ny basgruppsledare (den tredje för oss). *suck*
Det är bara att hoppas på att det är någon som är bra och lyssnar på våra studenters behov.
Basgruppsdagen slutade idag med lunch i stadshuset. Mycket trevligt var det. Jag har aldrig varit i stadshuset så det var kul att vara där. Jag borde gå nån guidad tur någon gång.

Efter basgruppsdagen och lunchen promenerade jag in till stan och köpte mig en bikini. En svart scampibikini som jag köpte på Åhlens. Jag köpte en svart bikini. klassiskt enkelt. Det fanns flera fina, bland annat en brun med gröna små, ja vad ska man säga blommor på men jag tänkte att svart får bli första steget. Då har jag en basbikini, så kan jag köpa flera delar senare, men jag vill typ ha alla!
På bilden ser ni mamma M, det är hon som övertygat mig att köpa scampi.... det är inte den här modellen jag köpt, men jag gillar även denna.... kanske nästa gång... =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul med ny bikini inför säsongen!! Den du visade va jättesnygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback