.fotografering och plugg på altanen.



Imorse kom då R med praktikant över för att fotogafera kristallkronor i mitt kök. Det var skoj! Jag hoppas att nån bild blev bra iallafall, och så fort hon är klar med bilderna lovade hon att maila över dem så då ska jag nog visa er också. Jag tog en bild själv, ni får hålla till godo med den så länge...
Jag skulle naturligtvis tagit fler bilder, och tagit i flera vinklar... men det fixade ju R så bra, och hon har bättre utrustning med... Jag räknar ju kallt med att få några bilder sen.



Eftermiddagen har jag spenderat på altanen med att försöka få ihop min vfu-text, men det är svårt och går trögt... Redan!! Hur ska det gå på tentan?? Planterade på altanen igår också, perlargoner... Jag känner mig nöjd! 




Oj, hittade en bild i kameran som jag tog för flera veckor sedan, som jag hade tänkt bjuda på här i bloggen men som jag sedan har glömt bort.... jag får slänga in den här nere nu också... så fint träd vid min busshållsplats, men nu har det blommat över sedan flera veckor.. Haha....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Var det ditt porslin som det var uppdukat med, eller hade de med sig? Snyggt var det i alla fall..



Midsommar är lite heligt för oss.. det är tradition att vi befinner oss på landet då. Vad hade du annars tänkt?

Postat av: rebecca

Tänkte bara förvarna om att det kan ta ett par dagar innan du får bilderna ;) Jag måste ordna med Junis månadsbrev (ooops), ligger lite efter. Hua...Om det tar för lång tid får du skälla på mig!!!

2008-05-28 @ 09:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback