.glad.

Tack alla mina underbara vänner för att ni kom på min fest och tack för de fina presenterna!

Jag hade igår en mycket trevlig kväll med vänner och bekannta. Det åts god mat. det dracks vin och drinkar, det snackades i massor och jag tyckte det var supertrevligt. Vid halv två inatt var jag klar med all disk och hade plockat undan allt, så nu är det bara dammsugning som är kvar. Har sovit hur gott som helst inatt. Idag har jag inte så mycket på schemat, vid tre ska vi bege oss till Djursholm på födelsedags fika för M bara.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack till DIG för så goda sallader, trevligt sällskap och en härlig helg! Synd att lysdioden verkar ha pajat på munstycket.. :/ Men det är nog bara att skicka tillbaka och få en ny...

2008-05-04 @ 14:28:44
Postat av: Emma

Jag har också letat bröllopsklänning hur länge som helst! Jag hade egentligen gett upp hoppet och tänkte klippa av min balklänning och använda den igen men när jag sprang på klänningen på Esprit så kändes den ändå rätt. Den är ju tillräckligt fin för bröllop men den går samtidigt att använda vid fler, mindre festliga tillfällen i sommar. Hoppas du snart hittar nån du gillar! /Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback