.hektiskt.

Idag har varit en hektisk dag, och jag har faktiskt lyckats hinna med massor.
Började dagen med en urdålig föreläsning, som var bland det rörigaste jag varit med om.
Fortsatte med att åka hem, hämta den där säkringen och ta bilen bort till Sickla där jag fixade en ny. När jag kom hem så roade jag mig med att installera och fixa den där lampan som inte funkat på flera veckor!
Sen var det dags för en snabblunch, diskande och en fix av den där tentaresten, som jag nu tror att jag har under kontroll. Har inte lämnat in den än, har skickat ett par frågor till min lärare, så vi får se vad han svarar först.
När jag hade fixat det tog jag bussen till Högdalen och slet hårt på ett step-up pass. Det var försa gången på länge som jag verkligen tränade. SKÖNT!

Nu sitter jag och degar en stund, har massor med tvätt som behöver strykas, men jag kanske tar det imorgon eller så. Vi får se! Jag har precis fått hicka också! Det är typ det värsta jag vet... så jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback