.inför festen.

Det blev ingen promenad i det fina vädret, men väl storhandling inför festen på lördag. Nu har vi handlat mat för ett helt kompani känns det som. Kylskåpet är minst sagt proppfullt. Sedan vi kom hem har jag roat mig att först städa och diska kylskåpet och sambon drog iväg för att tvätta bilen.

image472

Jag ser fram emot lördagens festligheter och hoppas att alla andra också gör det! Det är så¨sällan man träffas många och umgås på det sättet. Tyvärr är det många som inte kan komma på lördag, men vi får ha roligt utan dem...

Nu börjar jag bli ordentligt hungrig. Idag blir det rester från igår till middag. Skönt att inte behöva göra så mycket. Fixa lite mer grönsaker bara...

Kommentarer
Postat av: carro

Jag ser också fram emot lördagen :)

Postat av: Sandra

Jag håller med, det ska bli så kul!! Men jag har funderat lite över klädsel.. ska man klä sig varmt för att vi blir ute hela kvällen eller hur brukar ni göra?

2008-05-02 @ 01:38:52
URL: http://sandrakocmut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback