.klänningsjakten del 6.

Som ni läste igår har jag äntligen hittat en klänning... men lyckan får inte hålla i sig särskillt länge.....
När jag provade klänningen i butiken satt den lite tight över bysten, och gjorde som ett litet streck på dem... Detta fixar jag med en annan BH tänkte jag... men Tji fick jag! Jag har provat med varenda BH jag äger och det blir inte riktigt bra. Idag tog jag med mig klänningen till
underklädesbutik i Hammarby sjöstad, men oavsett vilken BH jag än provade kom jag inte tillrätta med problemet. Jag har helt enkelt för stor byst för den klänningen. Typiskt! Så imorgon får jag lämna till baka den, alternativt prova en storlek större, men jag tror det blir för stort....

aja, sånt är väl livet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback