.klänningsjakten del V.

Idag har det inte blivit mycket pluggande. Kan inte släppa den där resten vilket resulterar i att jag inte kan koncentrera mig på nya saker.
Idag har jag dock lunchat med L vilket var precis vad jag behövde! Thanx honey!
Jag fick en bukett med jättefina blommor också, som ett litet grattis i efterskott... Så fina, kanske jag kan ta ett kort sen.. vi får se. Tog ett varv på stan också, men hittade inget idag heller.... eller kanske, men jag tror inte det.... ska fundera lite till på den...

Nu sitter jag i soffan och funderar på vad jag ska äta idag. Ensam hemma ikväll då min sambo är på vårfest med jobbet. Det är lixom inte lika roligt att laga mat när man lagar till sig själv endast.
Kanske kan jag ta lite sallad med lite tonfisk till bara eller nått.... ?? Vi får se... Först måste jag diska också... fan alltså, jag hatar att diska och längtar nog mest efter diskmaskinen i den nya lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback