.koncentrationssvårigheter.

Idag har jag verkligen svårt att koncentrera mig. Jag känner att jag inte kan fokusera på nuvarande kurs, förrän jag fixat den där resten... som jag inte kan fixa förrän tidigast måndag på grund av att jag inte har boken... *Suck*
Jag har försökt att läsa lite Vygotsky och Säljö nu på morgonen, men ingenting fastnar då jag inte kan släppa förra tentan nu när jag vet att jag måste ändra den...det är lixom allt som snurrar i huvudet just nu.

Jag känner mig ledsen.... Jag orkar inte med det här just nu. Jag vill bara ha sommarlov och jag vill åka hem!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh gumman, önskar jag kunde muntra upp dig på något sätt. :(



Härliga bilder!

Postat av: carro

Åh, stackare!! Men det kommer att lösa sig. Du grejar det där enkelt. Hoppas du kan få en lugn stund under helgen och bara vara och ha det bra.



Håller med föregående kommentar om bilderna, hihi :)

Kram kram

2008-05-16 @ 10:30:55
URL: http://carroooo.blogg.se/
Postat av: KL

ja vad tråkigt att du känner som du gör.Ja hoppas att du kan komma hem lite i sommar och vara hemma ett tag,förstår att du längtar hem i bland..kram kram men bara du fixat omtentan så känns de säkert bättre kram kram kicki

2008-05-16 @ 14:09:52
URL: http://livetstillfalligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback