.läggdags.

Ja, då var det dags att krypa ner i sängen. Imorgon ska jag vara på min vfu(=praktik) plats. Det är mycket att göra nu, och stressigt inför tentan som går av stapeln den 4e juni... som de flesta av er säkert redan vet.
Jag är så nervös över denna tenta!!!
Hur som helst, nu ska jag gå och knoppa. Ska bli skönt! Har en hel del att göra hemma också, förutom att plugga till tentan vill säga. N kommer inte att vara hemma imorgon kväll, så då får jag ta hand om tvätten själv.... sen behöver det handlas, åkas bort till återvinningsstationen, städas, diskas, lagas mat och allt sånt också.
Jag skulle också behöva ta mig iväg till Farsta med mina nya jeans, så jag kan få dem upplagda, och så var det det där med att hitta en klänning till sommarens bröllop....


Nä, ska jag få nått av ovanstående gjort under veckan måste jag nog sova bums!
Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback