.lång dag.

Idag har varit en lång dag och det känns i både kropp och själ. Har letat lite klänning, men hittar inget... och det jag hittar ligger minst en tusenlapp över min budget. *suck* Jag letar vidare... Imorgon ska jag in till stan och luncha med L som jag aldrig hinner träffa så då kanske man kan ta sig ett varv. Funderar på var jag ska gå bara... nånstans där jag inte varit och kikat. Kanske gamla stan eller södermalm? Kanske finns det några små skatter där??
Eller sturegallerian? Där har jag inte heller satt min fot ännu... men där lär det väl kosta... men det gör det överallt tycker jag!
Piggar upp med en bild från barbapappa, för det är ungefär så jag känner mig när jag drar runt och letar.... =)


Kommentarer
Postat av: KL

ja dessa klänningar haha,jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på brölopet,jag kollade lite i stan idag men svårt att få en storlek att passa hahah ja sånt är livet.Kram kram Kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback