.min älskling.

Jag har en älskling. Just nu står han och stryker sina skjortor. Bra söt är han! Jag känner mig fortfarande nykär, det lixom bubblar i magen när jag ser honom. Speciellt om vi inte setts på ett par dagar...fast nu var det ett tag sen vi var ifrån varandra.
Idag kom han iallafall hel och hade köpt en grej till min nya mobil som gör att man kan ha vilka hörlurar man vill till den, eftersom jag inte kan ha de som hörde till. Tyvärr passade den inte, så imorgon ska jag försöka byta den. Men tanken var ju söt!

Imorgon är det för övrigt plugg som gäller för nästan hela slanten... Jag har några ärenden jag ska försöka hinna med också. Förresten är det inte bara imorgon det är plugg, det är plugg utav bara H-vete som gäller den närmaste månaden. Tenta den 4e juni och jag har redan tentaångest.... Herregud!

Kommentarer
Postat av: carro

Inte ska du ha ångest över tentan redan heller. Ta det som det kommer. Den är inte så farlig, konstigt nog. Jag vet visserligen inte om jag missade något eller inte, men den är inte så avancerad som man tror. Kram

Postat av: emily

skinners bok tar musten ur mig, har lyckats somna två gånger.. riktigt illa:) duktigt värre att va på gymmet vid åtta

2008-05-07 @ 13:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback