.orka.

Åhh vad matt jag blir.
Kom nyss hem efter att först ha varit på föreläsning i skolan för att sedan sticka till jobbet där jag spenderat eftermiddagen. U kom och tittade förbi med L som blivit såå stor, och det var kul att se dem, men jag hade som vanligt fullt upp så jag hann knappt med att säga hej ens...
Iallafall, för att återkomma till varför jag är matt i hela kroppen...

jo, jag är ju lixom seg i heeela kroppen, och eftersom jag blir ensam hemma ikväll tänkte jag bara äta rester från igår och inte anstränga mig så mycket i att laga middag.... men, när jag plockar fram min pasta sallad ur kylen så kryper den ur greppet på mig och blir liggandes på hela köksgolvet. Lite lite blev det kvar i botten som jag kunde äta upp, men det andra var ju bara att sopa upp och kasta.... jag är typ lika hungrig som jag var när jag plockade fram den där nedrans salladen. Vad ska jag äta nu?

Jag borde också läsa lite mer Piaget, har bara kommit till sidan 80 nånting.... men nu är jag så trött att jag nästan storknar, så det får bli att gå upp tidigt imorgon och spendera HELA dagen till läsning...

Nu ska jag ta och diska, och jag ska erkänna att det är faktiskt lite roligare sen jag fick ett sånt här ascoolt munstycke av mina kompisar. Tack hörrni!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt att det funkar så bra då :)! Kram

Postat av: cecilia

nej men.. vad skoj at du fick den! Blev ju kanoners, du som tyckte den var så fräck! (Vilket den ju givetvis är också)

2008-05-13 @ 22:36:42
Postat av: Sandra

hehe vad kul att munstycket kan uppmuntra din vardag och disklust, åtminstone de första veckorna i alla fall. :)

2008-05-14 @ 00:01:31
URL: http://sandrakocmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback