.pluggandet.

Just nu känner jag att jag ligger efter med plugget och det tar upp de flesta av mina tankar. Gah! Jag blir galen på det här. Ska bli grymt skönt med sommarlov! Det verkar som att det finns lite tider åt mig på mitt gamla jobb också, måste ringa imorgon och bekräfta...

Det värsta är att det är mycket jag vill hinna med imorgon förutom plugg.... vi får se hur dagen ter sig. Man orkar ju inte sitta 8 timmar i sträck med plugg heller....


Klänningsjakten var det nån som frågade om.... Eftersom jag jobbat i flera dagar och försökt hinna plugga med så står den still för tillfället.... Jag har sett en butik som jag hade tänkt hinna kika in i idag, men det hanns inte med så vi får se... kanske imorgon, men det beror på hur dagen utvecklar sig.
Jag hörde ryckten om att det skulle vara stockholms dyraste butik, men jag tänkter iallafall titta.... man vet ju aldrig. Risken är väl dock att det är 2000 kr och uppåt, och då blir det inget för det har jag då verkligen inte råd med.... men som sagt... Titta kan man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback