.shopping.

Idag åkte jag in till stan och bytte den där bikinin, velig som jag är. Jag blev så blek i den svarta, så nu har jag bytt till den här med påfågelmönster. Mönstrat både upptil och nertill blev det, och en annan trosmodell, men som också satt bra tyckte jag. Jag kommer säkert köpa fler delar nån annan gång, men just nu är det ju en klänning som står högst upp på önskelistan!


Var även in på Lindex och hittade ett par schyssta jeans som jag slog till på. De ska jag få pengar av pappa till, som födelsedagspresent. Lite sent nu kanske, men jag har ju inte hittat nått förrän nu.... =)
Letade på hemsidan för att visa er jeansen, men det fanns ingen bild på de jag köpt... eller, jag kunde iallafall inte hitta nån. Jag köpte ett par ljusa jeans. Det var länge sedan jag hade det, men det är ju sommar nu så då kan det vara trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback