.skön dag.

Idag har varit en väldigt skön dag. Jag och sambon åkte in till stan och lämnade tillbaka klänningen som tyvärr var för trång över bysten. Som tur var hittade vi en annan fin klänning i samma butik, som jag slog till på istället. Kjolen på den är vid, så det var mycket tyg. Fint men ovant! Efter det promenerade vi vidare till stan. Vi gick till kungsträdgården, men valde att gå tillbaka till Pontus by the sea där vi slog oss ner och väntade på maratonlöparna. Ett glas rosèvin satt fint då kan jag säga! När vi kände oss klara där började vi att knata hemmåt. Vid medis käkade vi lite mat hos greken. Falafel. Jättegott! Fortsatte sedan promenaden till skanstull och därifrån tog vi bussen till gullmarsplan och sedan hem. Jag började få skavsår kände jag så jag ville inte gå mer.


Om en dryg timme ska vi dra oss in till stan igen då vi är bjudna på fest hos H & J ikväll. Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback