.skönhet.

Kvällen har gått i skönhetens tecken. Ensam hemma har jag inte så mycket för mig... Passade på att använda en av de ansiktsmaskerna som jag fick av T i present i lördags. Jag har också målat naglarna, men som vanligt har jag sumpat en av dem. Det är alltid så! Det är alltid en nagel som blir förstörd...*suck*

Idag kom det nya teleskopskaftet till dammsugaren. Jag vet inte om jag berättat det men i helgen så fastnade skaftet av nån anledning och har inte gått att rubba, men eftersom dammsugaren är i stort sett ny var det inga problem att få någon ny och det kom med posten idag. Jag älskar min dammsugare, den är såå bra annars... och snygg också... =)


Nu börjar jag bli tesugen....

Uppdatering: Glöm det jag sa om en kvaddad nagel.... nu är det flera, får måla om nån dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback