.solbränd och trött.

Idag har jag spenderat en stor del av dagen ute på gräsmattan med M och P. Vi har försökt gå igenom så mycket begrepp som möjligt inför tentan på onsdag. Jag har blivit lite solbränd också. Jag höll mig i skuggan mest faktiskt, för jag trodde att jag bränt mig ordentligt, men det märks inget alls nu så det var inte så farligt som jag trodde.

Nu är jag ganska sliten efter en lång dags pluggande, och filmen så jag ska strax ta och knyta mig. Tog en kopp te till filmen också och kröp ihop med N. Såå mysigt, jag älskar det... och jag älskar honom!


Har inga direkta planer för morgondagen, mer än att vi ska på fest vid 19 tiden. Det ska bli riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad ni e duktiga! jag skulle också behöva gå igenom alla begrepp. .



hahah visst va skyltdockorna roliga? Tänk dig att ha svept några öl också när du får syn på dem, så kan du tänka dig hur kul jag tyckte det va. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback