.spelkväll.

Ikväll har tjejorna från Payen varit här och spelat och umgåtts. Vi har ätit snacks, druckit både vin och cola och haft otroligt roligt. Vi spelade ett spel som P hade med sig som hette Cranium som jag starkt  kan rekomendera faktiskt!

Det var urkul. Det måste jag köpa själv.... eller kanske önska mig i julklapp?
Jag,
S och C förlorade mot M och P.... men det ska erkännas att de hade flyt.... Jag gestaltade Frankensteins monster hur bra som helst.... men det var det nån som missade ändå... Hahaha! C lackade ihop totalt på slutet när hon insåg att vi inte skulle vinna. Satt å surade och drack mer vin. Haha, så söt så!
Det var en rolig kväll som vi måste göra om snart igen!

Kommentarer
Postat av: The winner

Hahaha känns så otroligt bra o åka hem med seger i ryggen!!!



Tack för ikväll o kram

Postat av: carro

Spelet var ju faktiskt skit roligt! Men jag vill vinna, så är det bara. Då är spelen ändå roligast, :P Men en revanch skulle inte vara fel. :)

2008-05-24 @ 21:20:59
URL: http://carroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback