.spränga.

Föreläsningen idag var bland det kassaste jag varit med om. Smet iväg innan dess slut för att åka hem och läsa istället. Skulle bara göra ett snabbt stopp på Lindex för att köpa strumpbyxor.... det blev inte som jag tänkt. S och jag gick tidigare, men promenerade till söder från skolan. Hämtade ett paket som var till mig på posten, eftersom min födelsedagspresent jag fått reklamerats så det kom en ny. Tog en snabb sväng förbi S och såg hur hon bodde och sedan knatade vi vidare mot skanstull. Väl på Lindex var allt svårare än tänkt så först nu är jag hemma. Men det var trevligt!

Här hemma får man dock ingen lugn och ro heller eftersom Fortum jobbar med nån fjärrvärme precis här utanför och de spränger hela tiden. Först piper det flera gånger och sedan smäller det till och hela huset skakar kan jag lova!



Nu ska jag diska och njuta av mitt nya munstycke på kranen... =)

Kommentarer
Postat av: emily

den var tråkigast, ever! men du, hur går du i skolan / imorgon eller nästa vecka? så kan du få kopiera stencilerna. (kan iofs försöka kopiera dom till dig ihelgen när jag jobbar, så slipper man en såndär tråkig kopieringsutgift)kraaam

2008-05-08 @ 17:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback