.strykjärn.

Jag har precis tagit hand om tvätten och strykit allt som behövdes strykas... av mina kläder så klart... sambon får stryka sitt själv... =)

Passade på att kalka av strykjärnet också. Jag tror att jag har gjort rätt iallafall, men det var länge sedan jag gjorde det så jag är lite osäker. Insåg att jag borde kalka av vår vattenkokare också, men jag måste köpa mer citronsyra först... den tog slut nämnligen.
Känner mig trött och sliten. Jag borde läsa lite om allas vår vän Piaget, men jag orkar bara inte ikväll. Inte ett ord skulle fastna!

Jag har ännu inte dammsugit heller, och det börjar bli väldigt akut! Det måste göras imorgon! Punkt slut.
I helgen ska jag jobba, det är bra med pengarna. De kommer jag att behöva i sommar!
Måste ringa min gamla chef imorgon också och höra om det finns nått jobb åt mig i juni... De borde börja få ordning på schema nu tycker jag!

Kommentarer
Postat av: KL

Ja man känner sig sliten den här tiden för de är lite extra som blir när våren komemr,sen vill man ju passa på att vara ute i de fina vädret så då blir de efter hemma på nå vis.kram kram Kicki

Postat av: Sandra

Åh vad duktig du är!!



Idag MÅSTE jag söka jobb.. är väl på tok för sent ute och lär väl inte få nåt men jag får väl göra mitt bästa...

2008-05-09 @ 06:40:08
URL: http://sandrakocmut.blogg.se/
Postat av: carro

Hoppas att du får jobb i juni håller tummarna Kram kram

2008-05-09 @ 08:00:25
URL: http://carroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback