.tvättstugan.

Det är så konstigt... Det är typ alltid ledigt i vår tvättstuga och vi brukar tvätta varje måndag, men nu är det helt plötsligt jätteuppbokat hela denna veckan, så jag måste tvätta idag... Helt knas, det blir lixom fel... men, men , vad gör man?
Jag ser fram emot när vi flyttar (januari) för då får jag tvättmaskin i badrummet... vilken lyx!


Funderar lite på semester i sommar, vi har fått möjlighet att hyra en sommarstuga till studentpris om vi vill... Vi måste prata om det och fundera lite... Det kan ju vara trevligt!

Idag har jag jobbat och idag gick tiden riktigt fort, swisch sa det så var det dags att gå hem. Skönt när det är så ändå.... det finns ju alltid saker att göra, men det är roligare när det är mycket kunder, då händer det lite saker.
Imorgon ska jag jobba igen, jag ser fram emot lönen.... hehe... Den här månaden har jag faktiskt jobbat en del.

På måndag ska jag få låna den där boken av en kompis så att jag fixa till tentan som inte riktigt dög....

Kommentarer
Postat av: marie

usch va drygt att inte ha tvättmaskin. vi har det men jag saknar en torktumlare, tycker att jag fr jämnan har tvätt på tork i vardagsrummet. det ska bli skönt när vi flyttar i november att vi får en tvättpelare i badrummet med både tvätt å torktumlare =) btw vår årsdag är den 17/6. 4 år i år!! gud va tiden går fort.. å bara 4 veckor idag tills jag är fru hytte!

2008-05-17 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback