.underbart.

Vilken underbar dag!  Jag kom precis tillbaka från min promenad och insåg till min förvåning att min runda ligger på ca 7000 steg. Jag trodde den var på ca 5000 så det var positivt. Det var länge sedan jag hade stegräknaren på mig, jag glömmer ju alltid bort den...

Stockholm bjuder på fantastiskt sommarväder och jag undrar vad jag ska ta på mig idag, har inte plockat fram mina sommarkläder än, bara en del... Dags att se  över garderoben kanske och hänga undan vinterkläder och ta fram sommarkläder. Utanför mitt fönster är det 18 grader, och det är i skuggan... solen kommer inte dit förrän vid 15 tiden.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska diska och fortsätta läsa. Denna gången om Piaget. Jag började med den boken så smått imorse. I eftermiddag har jag seminarie om Skinner, och det är välbehövligt eftersom föreläsningen var så kass rent ut sagt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är som redan börjat läsa Skinner!



Rensa garderob vore nödvändigt..men när ska man hinna?



Hehe, det där med databeroende är jobbigt.. men jag klagade på min egen älskling för några år sen, då han var beroende av datorn..nu sitter han aldrig där, men jag gör det istället! Nu ska det bli stopp för det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback