.utmanad.

För 5 år sedan...
...undrade jag vad jag skulle hitta på för kul i mitt liv, så jag tog tjänstledigt från jobbet i dalarna och flyttade till Visby över sommaren.

För 3 år sedan...
... blev jag sambo med N.

För 1 år sedan...
...fick jag ännu en lillasyster.

För 3 månader sedan...
...gjorde jag bland annat det
här.

Igår...
... umgicks jag med bekannta från Mariestad.

Imorgon...
... ska jag jobba heela dagen...

Om ett år...
...har jag bara en termin kvar på studierna. Jihoo!

Och så ska jag utmana någon.... och jag utmanar alla er som läser. ;o))

Kommentarer
Postat av: cecilia

hmm... ursäkta om jag är lite ny i blogg-livet... men vad betyder det att du utmanar?

2008-05-12 @ 07:53:30
Postat av: cecilia

ursäkta om jag är lite ny i blogg-livet.. men vad betyder det när du säger att du utmanar?

2008-05-12 @ 07:54:54
Postat av: Erika

Cilogumman, det betyder att nu ska du skriva samma sak...fast med andra svar då i din blogg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback