.velig.

Veliga jag har kanske ångrat mig på bikinin också.... eller inte ångrat direkt, men färgen....
Vi får se, ska fundera lite över helgen!
För den här kombinationen är ju supersnygg och jag stod länge och tittade på den....



Det här är den kombinationen jag jag köpt, men jag köpte helsvart... trist va??
Som sagt, jag ska fundera över helgen... sen får vi se.... Helst vill jag ha en av varje, men delarna är ganska dyra så det har jag inte råd med tyvärr....  Jag måste säga att scampi är asbra, för de har så många delar att välja på... Jag vill typ ha en av varje i alla färger egentligen!

Kommentarer
Postat av: ulrika

jag tycker VERKLIGEN inte att svart är boring. jag har haft samma svarta trekantsbikini sen 98 :) men nu måste jag nog ha en ny, för inget sitter längre där det borde, haha. kramar

Postat av: Erika

Den var snygg i de där färgerna, men jag tror att den är minst lika snygg i svart. Vad fanns den i för storlekar? :)

2008-05-23 @ 13:32:22
URL: http://www.angelfire.com/fm/jag/blog
Postat av: Sandra

Velmaja!! :P



Jag tycker iofs. att den här färgkombinationen är riktigt läcker och jag hade föredragit den framför svart.. samtidigt är det skönt att ha en svart som bas..hmm, svårt.

2008-05-23 @ 15:10:45
URL: http://sandrakocmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback